Dostat zajímavé zakázky nebo získat velice zajímavé spolupráce – to vám nabízí LinkedIn, který se aktuálně používá pro jakési prezentování sebe samotného. Není to rozhodně jen další sociální síť, je to naopak mocný nástroj, který využívá nespočetně mnoho uživatelů, také personalistů, startupistů a samozřejmě i exekutivci. Pokud chcete narazit na zajímavou nabídku nebo pokud chcete zaujmout svou prací, rozhodně byste měli být součástí této sociální sítě. Kvůli obrovskému množství uživatelů je však otázkou, jak se stát zajímavými, abychom vynikli v davu.
Pravidelně aktualizujte
Každý člověk o sobě musí aktualizovat informace. Pakliže o sobě informace neaktualizuje, je zde pravděpodobnost toho, že si člověk pomyslí, že už v daném oboru nepůsobíte nebo že jste se vrhli do něčeho jiného. Aktualizace vás dělá stále zajímavějším nejen na LinkedInu, ale i na jiných sociálních sítích.
Důsledně popisujte svou práci
Abyste se vyhnuli omylům, měli byste opravdu správně a také důsledně popsat svou pracovní pozici, respektive svou práci, kterou máte za sebou. Měl by obsahu vašeho profilu porozumět absolutně každý, kdo se na váš profil dívá.
Fotka pomáhá
Pokud chcete i na tak velké sociální síti, jako je LinkedIn, zaujmout, je dobré zaujmout i vizuální stránkou čili fotografiemi. Stačí pár fotek vaší práce, fotky se spokojenými klienty nebo třeba fotografie v kanceláři. Je důležité, aby fotky byly ztělesněním toho, jak vás práce baví nebo jak skvělé výsledky ve svém oboru odvádíte.
Dbejte na reference
To, co člověku může opravdu pomoct, jsou reference a recenze. Proto si je vyžádejte vždy, když dokončíte nějakou spolupráci. Lidé dnes vědí, že právě reference a recenze od klientů nebo zákazníků říkají víc než to, co o sobě píšete vy na svém profilu. Pokud se vám podaří nasbírat i nějaká doporučení, jsou to jen další plusové body.